Monday, June 1, 2009

keliru!!!

arghhh..!!
benci btol bila ade perasaan ni...
perasaan apabila kita kna memilih antara dua...
sedangkan....
dua-dua pilihan ni kita nak..
dua-dua bagus...
dua-dua sama hebat...
dua-dua best...
dua-dua aku tak sanggup lepaskan....
tapi...papepon...
mesti pilih gak salah 1 je yang terbaek..
hanya satu!
pilihan itu mestilah....
yang btol2 sesuai dengan jiwa aku....
yang btol2 buat aku bahagia...
yang btol2 terbaek untuk aku...
masalahnye.....
yang mana satu???
aku btol2 buntu sekarang ni!!!


p/s: Ya Allah...kau berikan lah aku petunjuk-Mu.... bantulah aku dalam membuat pilihan ini... aku berserah segalanya kepada-Mu... Sesungguhnya, Engkaulah yang Maha Mengetahui segala yang terbaik untuk hamba-Mu ini... Amin...

9 Colonies Tumbuh:

+ akhis + said...

~pilih ape ni?

dee aDjuSteR said...

kami yang manusia serba kekurangan nih, yang tatau apa2 nih bgtau la..apa yang sedang dipilih...
hehehhhh...

tehais said...

Buat master ke?

SelUsuR saTu duNia yg IndAh said...

adaKalAnYA

TUHAN mENguJi kiTA

yaKin LAa DgN SAtU...

isTikhaRAh...maYbe?

haTi anda jER yG tHu apE yG anDA taHu
dan LALui...

Monkey D Luffy said...

macam pilih bakal kekasih jer

hehehe

haniey said...

to akhis:pilih tempat katne nak sambung master...huhu

to dee adjuster: hehehe.. tak leh tangkap ek ape yg sedang dipilih? huhu.. actly,plih tmpat master.. hurm..

to tehais: yup...

to selusur satu dunia yg indah: insyaallah..saye anggap ni 1 ujian drpd Nya. moga diberikan petunjuk. time kasih atas nasihat tu.. :)

haniey said...

to Monkey D Luffy: pilih bakal kekasih tak serumit macam ni tau.. ehehe

+ akhis + said...

~pilih tempat?

haniey said...

to akhis: yup...tempat utk sambung master kat mane..huhu..now dah ok.. tak keliru dah.. :)

 
Blog Template by yummylolly.com