Friday, July 3, 2009

hari yang happy yipppeee :)

arini je 2 entry aku update... amik kau! hahaha... semangat giler nak update... ngehehe... well, dah ade story best... tak sabar la nak update kan... hohoho...

pergi kerja pagi tadi macam biasa la kan... sampai2 je lab, terus kuarkan jurnal letak kat sebelah. pastu bukak laptop, check facebook, update blog... jurnal tu sekadar mengaburi mata2 orang yang lalu lalang kat situ.. hahaha... (yela,nnt dr dtg, xyah kalut2 nk carik jurnal.ngehehehe) ohye, tengahari tadi, tepat kul 12pm aku, shaza n frens gi kompleks BJ. nak pergi melepaskan gian... haaa... ape yang korang pikir tu??? jangan salah paham plak... bukan melepaskan gian dengan benda2 tak senonoh. (eish2...korang ni...pikir mende yang bukan2 je...hehehe....) kitorang nak lepaskan gian bermain boling... hohoho.. lame giler tak pegang bola boling tu... dah tak sabar giler nak strike! hahaha... poyo je! ok, sesampai je kat BJ, kitorang nak lunch dlu. tapi nak makan di mana ye? hmm.. try kat Marrybrown la... dah ade kupon ni... pas dah dapat seat yg baek punye, tetiba aku terpandang 1 figure yang sangat dikenali.... "mungkinkah...???".....

oh...my...god...!!!! it's my HNZ!!!! :') waaahhhhh..... *blushing* eyh2... dia dok kat meja sebelah aku.... "apakah..????" adoiiii.... lagi tak tenang aku nak makan nnt... (-_-") tapi dalam hati memang sangat gembira!! weeeeeeeeeee...... ^_^ sambil makan tu my HNZ ade borak2... 1st time borak ngan dia.. before this ada borak2 gak... tapi tak sama macam arini... :') huhuhu... dari mula start makan sampai la abes makan, rasa cam nak tersengihhh je sepanjang masa.... tapi kena cover la.. kang bebudak ni ingat aku mereng ke ape... huhu... nway, arini super duper happy~~ sangat gembira lah! ok, today is my best day! perfect! *wink*

setelah menghabeskan masa dan makanan di Marrybrown, kami pon terus menuju ke BJ Bowl.. ahhhhh...gian giler nak masuk tempat ni... akhirnya!!!!!! :') aku and shaza main 2 games sorang... walopun dah lama giler tak main, tapi score kitorang boley tahan la jugak... hehehe... cuma agak frust kerana sepanjang 2 games aku main ni, sebijik strike pon aku tak dapat... "apakah...?" huh! sume spare je... hampeh btol! takpe2... boley di maafkan... sebab arini aku happy.. muahahahaha!

lepas main boling terus balik USM semula... ikotkan hati nak je terus balik umah.. tapi apakan daya, terikat dengan kerjaya.. cewah... sampai USM kul 3pm... over btol... rehat patotnya sampai kul 2.45pm je, wat lab macam lab sindri plak... datang sesuka hati... mentang2 la supervisor takde dalam lab kan.. ehehe.. bagus2... bakal pekerja cemerlang! :P

okla, itu je aku nak update untuk arini... cukup2 la tu... arini je dah update 2 entry kan... penat2... tapi takpe... sebab aku happy.... lalalalala~

semoga bertemu lagi di lain entry....

daaaa...! :)

p/s: tadi my dad datang sambil bawak durian... thanks!!! lebiuuuuuuu daddy!!!

11 Colonies Tumbuh:

SasHa Lee said...

wah superduber hippie dia yeerkk..

Hani.. My HNZ tue stand for wat??? aloo tak tau..heheh

**nak kepochi jap..

Hapy2 sokmo..;)

haniey said...

to sasha lee : hehehe..mmg! sgt2 hepi! my HNZ? eyh.. mane leh gitau.. top secret! :P

nurliani ahmad mustafa said...

amboiii
sp HNZ???
galak niii

haniey said...

to liani : eyh....rahsia la.. bukan slalu nak galak2 kan... hahaha

nurliani ahmad mustafa said...

ahhhhh
galak!!!

haniey said...

to liani : hahaha..jeles la tu.. bluekkkkk :P

haniey said...

to liani : hahaha..jeles la tu.. bluekkkkk :P

khaLifah feDi said...

hee~ who is HNZ tue ?

haniey said...

to kf : it's a secret.... :)

tehais said...

erk,sapa hnz tu?hehehe

haniey said...

to tehais : eyh...mane leh gitau... mesti la rahsia kan...hehehe

 
Blog Template by yummylolly.com