Monday, December 7, 2009

semakin hari semakin malas...

aku pon tak tau la.. entah nape semakin hari aku rasa semakin malas nak update blog ni... padahal banyak je benda yang berlaku... selalunya tergedik2 nak update... tapi skang, makin malas... rasa macam makin bosan... *sigh* jeles betol tengok blogger yang boleh update entry tiap2 hari.... respek ah! ermmm... mungkin aku patot tukar layout blog ni kot... biar berwajah baru...nampak fresh sket... baru bersemangat nak mengupdate...kan...?? tapi masalahnya aku tak reti la nak decorate blog ni... nak edit-mengedit gambo.... i need some help! anyone...?????

8 Colonies Tumbuh:

GhOsToNe said...

huhuh...

rajin kan mgupdate blog...

cz ramai yg tggu ur entry!!!

fresh-o-range said...

NO ONE!!!!

*hahaha*

klo bab2 edit, u can ask me...nanti akn ku kelepet dirimu..*hahaha lagi*

Fatt Chin Choy said...

update bila ada mood ler
hehe

nurliani ahmad mustafa said...

update laa.. update laaa
aicehh
btoi2.slalu tukaq layout buat kita lebih smgt nk mengupdate!!

haniey said...

ghostone:
sabar2...
akan di update nnt..
jenguk2 la slalu k... ;)


cik f:
weiii...sila bantu aku!!
i need ur help!
tulun2...


fatt chin choy:
baekkkk!! ^_^


liani:
ape kata ko tlg tukarkan layout ni???
hehehehe
mengade! :P

SasHa Lee said...

new hannie..eh cilap.. new layout kot baru kamu akan tergedik2 atau dalam bahasa kasarnyer rajin mengupdate blog..hehe;))

akhis said...

~cri jer la template@layout baru..
~xyah pening2 nk edit2 =)

haniey said...

sasha lee:
tak payah layout baru pon saya akan tergedik2 nak update sbnrnya.. sbb dah mmg gedik! hahaha...


akhis:
erm...tula...tapi susah nak carik layout yang cantik2... (-_-")

 
Blog Template by yummylolly.com