Tuesday, January 19, 2010

entry pengubat rindu

erm... bulan januari ni baru ada 3 entry je? ceh... sangat terok. entah ape la nak jadi kat aku skarang ni. kemalasan semakin menjadi-jadi. haishhh... bukan nya apa. tapi mood untuk berblogging semakin takde. takde benda nak share. tipu la kalo aku kata aku takde masalah kan.. masalah memang ada. setiap hari pon mesti ada masalah gak. tapi, sejak akhir-akhir ni, aku lebih suka pendam je masalah aku ni. dah malas nak cerita kat blog. kenapa entah.. aku pon tak tau la. bulan ni aku rasa agak sukar bagi aku. masalah datang tak pergi-pergi. mungkin orang tengok aku hepi, aku macam takde apa-apa masalah, tapi hakikatnya... only ALLAH knows... aku hanya boleh tunjukkan yang aku ni kuat. kuat untuk hadapi semua masalah ni.... erm okla. entry ni sepatutnya entry yang syahdu, loving2 gitu... tapi dah jadi entry jiwa kacau plak. huhuhu... okla, cukup la sampai sini dlu. bebila aku update lagi. oh, by the way. aku ada jumpa 1 quote yang best... :)




"Sometimes, all you can do is walk away, hide your tears and just pretend that you're okay"




p/s: still not giving up...

2 Colonies Tumbuh:

GhOsToNe said...

sabar okeyh!

haniey said...

ghostone:
thanks awk! :)

 
Blog Template by yummylolly.com