Friday, January 1, 2010

hello 2010!!!

arini dah masuk tahun baru!

 sayonara 2009!! 

welcome 2010!! 

cheers!

so, apa azam korang untuk tahun ni?

azam aku tahun ni ialah untuk menunaikan azam-azam tahun lepas yang tak tertunai lagi...

hahahaha

anyway, may this year 2010 will be the best year and bring us joy, luck and sweet memories....

9 Colonies Tumbuh:

GhOsToNe said...

slmt tahun baru!

haniey said...

ghostone:
selamat tahun baru gakkkk!

::puteri_katak :: said...

wheeeaaa..
common azam.. langsaikan yg lepas2...

btw..
akak ingt lagi ke azam yg lepas2 lol...

p/s : missing team japan so much.. bila nak ronggeng ni?? :(

haniey said...

puteri katak:
well, kalo org tanya ape azam tahun ni, bg jela jawapan selamat-tunaikan azam tahun2 lepas.. ingat tak ingat itu belakang kira..hahaha

yup...missing u guys too.. entah bila la nak jumpa ni..korang dah final year, mesti bz.. akak ok je.. pape nnt roger la kalo nak kuar ke ape.. :)

SasHa Lee said...

Happy new year lalink..hehehe.. Semoga tertunai azam kamuk pada taun nie!!;)

haniey said...

sasha lee:
thanks dear...
hepi new year to u too!!
so, what's your resolution 4 dis year??? :)

Uruchimaru @ kf said...

azam kf thn ni?

emm..xde azam hee..

"faith is better more than a plan "

btw slmt thn baru cik haniey !

haniey said...

kf:
wahhh...nice!
thanks...
hepi new year too!! :)

n a r d indie winkie said...

hani kenapa lama tak jenguk ke blog kita. huhu.. selamat tahun baru nad ucapkan. :-)

 
Blog Template by yummylolly.com