Friday, March 5, 2010

mahukan beliau!

assalamualaikum semua!


hohohoho... semalam baru abes tengok drama you're beautiful. wiwiwiwiwi... punyala lama tengok, akhirnya habes jugak. orang lain tengok sehari dua je dah boleh habes. aku ni dekat 3 minggu gak kot. ceritanya memang best, cuma aku malas nak follow. sebab tu lembap macam kura2 cik f...orang lain dah lama tengok citer ni kan. aku je ketinggalan zaman baru nak tengok. ahhh.. biarlah.. aku kan pompuan kuno.. (-_-")



haaa... aku sangat suka kang shin woo!! ^__^ *peewit peewit* (cuba mengorat shin woo) actually, lebih sukakan watak beliau kerana watak beliau sungguh sangat cool. aku rasa macam nak jatuh cinta dengan beliau... muahahaha.. seriusly, suka lelaki berkarakter macam beliau. kalau la ada lelaki melayu macam ni, rasa macam nak pergi mengorat dia je sekarang. ahh.. kenapa aku terlalu obess obsess sangat ni?? ohh... rasa nak jatuh cinta ni... muahahaha... sangat over! tapi, memang betol ke ada orang yang berperwatakan macam ni? sangat cool, caring, protective, and terbaekkkk! tak tahu dah nak describe macam mane... tapi, yang aku tau, aku nak lelaki macam shin woo jugak!!oh mama, saya mahu kawen.. lalalala~ ceh, over plak!


persoalannya.... adakah orang yang seperti shin woo oppa ini???


hurm... ade ke tak? takpelah. kalau tak boleh dapat shin woo, dapat Ji Hoo sunbae pon layan jela.. aku terima nikahnya... hahaha. poyo! :P




p/s: sekarang tengah layan drama Master of Study kat channel 303. ada mamat comellll ;)

2 Colonies Tumbuh:

akhis said...

~2-2 yg awak ske tu hensem
~tapi kan 2-2 watak dl;m cte kita xminat
~i minat "perwatakan" watak utama goo jun pyo n tae kyung

haniey said...

akhis:
betol2..
hensem!!
entah la... rasa diorang ni sangat romantik and suweeet je..
nak jatuh cinta lah!
hehehe
tae kyung n jun pyo ok jugak. tapi macam nak marah je. egoistic!

 
Blog Template by yummylolly.com