Thursday, March 11, 2010

meronggeng bersama adik-adik...

assalamualaikum :)

sebenarnya aku baru balik daripada meronggeng. menaip entry ni dalam keadaan mata yang separuh pejam. eh, baru aku perasan. dah lama aku tak menggunakan perkataan meronggeng ni kan. ini menunjukkan aku dah lama tak keluar meronggeng. asyik dok terperuk dalam lab je. bila dah sekali keluar meronggeng, ha, kan asyik nak letak perkataan meronggeng je. bukan apa, rindu punya pasal. hehehe...


ok, straight to the point. actually aku baru balik dari meronggeng. aik? sama macam ayat kat atas je. takpe. teruskan. haa... kali ni keluar meronggeng with my adik-adik je. bebudak undergrad yang buat final year project at my lab. syafiq, farah and matt. plus, with husna. kiranya dia pon adik jugak la. sebab budak lompat.. (-_-")


aktiviti first kitorang ialah boling. weeehuuu... dah lama tak main! (padahal baru je main 2 hari lepas dengan shaza.hehehe) layan 2 game sorang. aku ni plak kononnya diorang suh jadi coach ajar diorang. macam kelakar je. sebab aku pon tak berapa nak betol. semua depends on luck je kot. huhuhu. tapi nasib baik la markah maintain. kalo tak malu aku sebagai coach. hehehe.. syafiq and husna pon mantap gak. "ada style lah!". farah macam budak baru belajar. tapi cepat pick up. not bad jugak la.. matt? baru baling beberapa kali terus dah give up sebab bola terbaling ke belakang. ooopsss... hehehehe.


selepas menjuarai kedua-dua game (yeayyy!) kitorang nak gerak gi karokssss plak. haa.. masa dalam lif boleh plak si farah ni buat kelakar. adehhh... sakit perot gelak. kitorang daripada tingkat 5 pastu nak turun sampai ke ground floor la, tapi dia tekan tingkat 1. tersilap tekan. ok, takpela. fine. pastu masa pintu lif kat tingkat 1 dah terbukak, kitorang cakap la yang kitorang nak turun sampai ground floor, tak nak turun kat tingkat 1. pastu boleh plak dia tanya, "nak tutup pintu ni ke tak?" hahahaha... adoiiii... lawak gila! kalo tak tutup pintu lif tu, macam mana la lif nak turun. ye tak? lucu betol la farah ni... muahaha... seyes sangat lawak. dah la tanya dengan muka serius... memang tak boleh blah... :))


haa.. lepas tu kitorang sampai kat karoks plak. amik untuk sejam. sempat la sorang nyanyi 3 lagu. tapi si syafiq bley dikatakan semua orang punya lagu pon dia balun nyanyi.. :P memang sangat best la. happening betol. suara pecah ke, pitching lari ke, tak ikot tempo ke, main redahhhh je. yang penting happy. menjerit and melalak sampai sakit tekak. adehh... tapi takpe. suka :))


haishhh... tetiba rasa sedey plak bila teringat bebudak ni. yela, pasni bila diorang dah abes final year project takleh ar nak lepak sesama dalam lab. entah diorang nak sambung belajar or terus balik hometown masing2. kalo tak, dah tak boleh jumpa... tak leh nak hangout sesama macam ni lagi... wuwuwu.. papepon, diorang memang junior yang best tapi sangat gila ah! aku yang senior ni pon kadang2 kena buli ngan diorang.. T_T tapi takpe, walau macam mana pun, aku still sayang diorang... :')


erm, lastly, nak bagitau yang arini aku sangat happy. actly bukan nya buat apa2 pon. just main boling and karok je. tapi itupon dah rasa happy.. maybe sebab ada faktor2 penyumbang yang lain kot. first, sebab presentation yang tak berapa nak jadi. secondly, dapat hangout dengan bebudak ni. and not forgotten, husna too.. thanks so much sayang... hopefully next time kita dapat hangout sesama lagi ye...


okla. mata dah fully terpejam ni. lantak la aku tulis apa. malas nak check balik. mahu terus tido. oyasumi nasai minna...........

3 Colonies Tumbuh:

akhis said...

~hani...
~best nye awak leh hang out
~pasni i'll be VERY busy...
~until july =(

haniey said...

akhis:
alaa...yeke?
ciannye...
kita pon bz gak, tp saje gedik lg nak g meronggeng..
hehehe
takpe, pas july nnt awk dah free la tu..
leh gi berjoli...

Luffy said...

kalau diorang dah tade
ajaklah aku plak
ngeeee

 
Blog Template by yummylolly.com