Wednesday, March 24, 2010

moody-moody

aku tak tahu kenapa arini aku rasa moody sangat. tapi takde la sampai aku nak marah-marah or hentak2 barang. ape orang kata? bebal? haa.... takde la macam tu. aku just rasa emo sorang2. macam sedey je. padahal bukan nya ada apa-apa. tengah hari tadi semua lab members aku lunch sama-sama. kat lab just ada 2-3 orang je. termasuk aku. entah kenapa, takde mood pulak nak join diorang. niat di hati memang terkinja-kinja nak pergi, tapi, betol2 tak de mood ah. lagipon nasib baik aku ada alasan. memang tengah ada kerja nak buat. takleh tinggal lama2. takde la aku rasa bersalah sangat tak dapat join diorang semua. and something yang membuatkan aku tak nak join sebab............. *sigh* takpelah, biar jadi rahsia hati tak siapa yang tahu. ecececeh... oklah, taknak melalut panjang2. kang tak siap kerja pulak. got to go! assalamualaikum~





p/s: terasa mahu meronggeng sepuas-puasnya! >_<

0 Colonies Tumbuh:

 
Blog Template by yummylolly.com