Wednesday, July 14, 2010

happy mOde!

mari kita mulakan entry dengan gelak sepuas-puasnya. macam ni...
MUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA~ (10 harakat)


dah puas gelak? ok, mari teruskan membaca...


HAHAHAHAHAHA~
kenapa gelak lagi? sengal betol minah sorang ni. sorry sorry. i can't help it. rasa nak tergelak lagi. HAHAHAHAHA~


*tiba2 budak kat sebelah tanya* : apa yang kelakar sangat nye? cuba cite sket. kalau tak kelakar siap ah ko!


HAHAHAHA... rasa nak gelak lagi!!! suka hati aku la kan nak gelak ke, nak tersengih ke. nak menangis ke kan. anyhow, aku rasa arini memang sangat happy. tak lain tak bukan sebab........ ehe. malu la nak cerita.. *blushing*


ok2. straight to the point jela. aku pon malas nak melalut panjang2. banyak lagi kerja lain nak buat ni. sebabnya, pagi tadi...... aku jumpa MY HNZ! MUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA~ seriously. sangat happy kot.


tapi........ haishh~ *sigh* aritu kan dah janji nak lupakan dia. tapi, bila dah jumpa ni, rasa happy balik. urghh~ tak suka la camni.... (tapi dalam hati sangat happy)


kenapa perlu jadi sangat close arini? kenapa perlu sangat charming arini? kenapa perlu nampak sangat admirable arini? kenapa perlu jadi sangat gentleman arini? kan dah berdebar-debar je rasa. rasa nak tersengih sepanjang hari. everything seems so so so fine today! :D


walaupon result transformation tak bape nak menjadi gara-gara encik e.coli yang degil nak grow. tapi sebab dapat jumpa my HNZ arini, tak jadi nak marah encik e.coli. selamat la beliau daripada maki hamun aku arini. hahahaha~


okay2. tamau happy2 sangat. tengah dalam proses meng"format" my HNZ from my memory. huhuhuhu. dah2, mari kita melupakan my HNZ. bermula arini, aku nak fokus kat encik e.coli je. nak belai dia dengan penuh kasih sayang, beri sepenuh perhatian. moga2 dia dapat membantu projek aku and aku cepat2 dapat habeskan my M.Sc study ni. ayuh, encik e.coli~ mari kita sama2 BERUSAHA!!!! ^^




p/s: okay. entry mungkin tak kelakar mana.... (-_-") tapi aku happy! ^_^

2 Colonies Tumbuh:

n a r d indie winkie said...

hehe.. still HNZ. patut la happy cik hani sorang ni. HNZ sihat tak? tetibe rindu gak. :-p

Hani Kila said...

hahaha... happy2!!! gatai no...
HNZ sehat je.....kot...
huhuhu
eh? mane leh nard rindu dia...
tidak2!!! >_<

 
Blog Template by yummylolly.com