Thursday, July 19, 2012

ade ke orang kesah?

HELLO!!!

ingat lagi tak kat aku?
tak ingat?
ok, nak kecik hati la camni...
tapi memang padan la dengan muka kan, belog tak nak update, pastu nak mintak orang ingat kat dia selalu.
ceh. memang tak patut la macam tu.
ok. ok. aku tau aku dah lama mengabaikan belog tercinta ni.
tapi nak buat macam mana.
aku takde entry yang best.
kalo aku update jugak, nanti korang bosan macam mana?
korang jugak yang komplen kan.
eh eh. pandai je bagi alaasan. nak bagi diri dia jugak yang menang. :P
korang sila la bersabar dengan aku ok.
walaupon aku jarang update, aku tetap tak lupa korang punya la! :D
oh, sebelum aku menamatkan entry ni...

SELAMAT MENYAMBUT RAMADAN AL-MUBARAK KEPADA SEMUA ORANG ISLAM SELURUH DUNIA!

MARILAH KITA SAMA-SAMA BERAMAL DAN MENGERJAKAN PERKARA-PERKARA YANG BAIK SAHAJA DAN MENINGGALKAN PERKARA-PERKARA YANG DILARANG OLEH-NYA.


SELAMAT BERPUASA! :D
PUASA TAU! JANGAN TAK PUASA!

0 Colonies Tumbuh:

 
Blog Template by yummylolly.com