Tuesday, February 26, 2013

baby i'm sorry...

wah, tajuk memang tak boleh blah kan? hahahaha
seperti yang telah diwar-warkan pada entry yang lepas, aku dah BERJANJI nak upload entry pasal trip kan?
memula memang excited betol, dah siap buat entry panjang2 untuk tatapan korang, tapi tapi tapiiiiiiiii
mungkin bukan rezeki korang nak baca, dah half way aku compose entry, tetiba rasa macam malas pulak.
yela, asyik tangguh bertangguh tangguh bertangguh je.. daripada bulan November 2012 aritu.
cuba tengok sekarang dah bulan berapa. wow, Februari 2013!
see? tengok betapa malas nye aku nak siapkan 1 entry tu je..
hey! jangan la marah... MALAS tu kan dah jadi trademark aku -____-

okla, okla...
sebab tak nak korang marah + kecik ati + merajuk + malas aku nak pujuk nanti
meh la aku upload beberapa keping pictures untuk tatapan korang...
nak upload semua, MALAS! hahaha
at least i kept my promise, kan? :D

harap maaf, gambar tak sempat nak edit/photoshop...
fresh (tak fresh sangat la) from the camera! 
anyway, enjoissssss!


Location: Seoul, Korea
Date: November 2012


Ketibaan!! muka terujaan + neves

Caffe Bene - harus amik gambar sebab ada Jang Geun Seuk


Selamat Datang DI Pulau Nami kawan-kawan~

Winter Sonata... sweet sangat kan? blehhh~ haha


Suke kaler pokok ni... cantek!


at Gyeongbokgung Palace

Really beautiful scenery~~~ + model... :) *cough*

Ambik gambar dengan lelaki Korea adalah wajib :P (he's our photographer, Martin oppa!)


ok. done!
see you guys next time! 
Take care :)
xoxo


0 Colonies Tumbuh:

 
Blog Template by yummylolly.com